piątek, 25 Maj 2018

Archiwum
Wyjazd integracyjny do Gernsheim PDF Drukuj Email
czwartek, 22 marca 2012 19:33

Koleżanki, Koledzy, Nurkowie, Żeglarze i Pozostali!

Informujemy, że zostały jeszcze tylko 3 wolne miejsca na wyjazd integracyjny do naszych niemieckich partnerów z Gernsheim. Wyjazd odbędzie się 5-11.08.2012. Ze względu na to, że wyjazd jest dofinansowywany z UM koszt całkowity (wyjazd wyżywienie i nocleg) to jedyne 450 PLN!!!!

Podczas pobytu dużo atrakcji między innymi udział w sztandarowej imprezie w Gernsheim Fischerfest!

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt z Danielem Kalinowskim tel: 500236889

Zmieniony: sobota, 12 stycznia 2013 00:02

Nurkujmy razem-Bezpieczna woda. Impreza na świeckim basenie 30.04.2011 10:00-13:00 PDF Drukuj Email
czwartek, 21 kwietnia 2011 21:50

nurkujmy razem-bezpieczna woda!

Zmieniony: piątek, 06 maja 2011 21:06

Wizyta w Gernsheim-2. Adventsfackelschwimmen PDF Drukuj Email
czwartek, 02 grudnia 2010 21:11

Dnia 27.11.2010 wybraliśmy się (Justyna i Waldek) do Niemiec na zaproszenie klubu płetwonurkowego z Gernsheim. Okazją do wizyty było 2.Adventsfackelschwimmen, które odbyło się w Niedziele wieczorem. Adventsfackelschwimmen staje się tradycją w Gernsheim tegoroczne było już drugą taką imprezą w tym mieście. Jak w zeszłym tak i w tym roku organizatorem był klub płetwonurkowy Gernsheim, który zaprasza sąsiednie kluby płetwonurkowe do rozpoczęcia pierwszego tygodnia adwentu.

Zabawa polega na tym, że Św. Mikołaj wpływa do portu nad Renem w Gernsheim na łodzi w towarzystwie płynących z pochodniami w wodzie nurków. Po przepłynięciu kilkuset metrów, Mikołaj schodzi z łodzi i rozdaje prezenty – nie tylko dzieciom.

W tym roku temperatura powietrza wynosiła ok. –3°C co stwarzało wrażenie, że woda była „gorąca”. Temperatura nie robiła na nas wrażenia, ponieważ po wyjściu czekało na nas darmowe grzane wino (Gluhwein) organizowane przez klub.

Impreza się udała a po raz pierwszy w imprezie wziął w niej udział klub płetwonurkowy ze Świecia- mamy nadzieję, że nasz udział w tej imprezie też będzie co roczną tradycją?...

Wyjazd zorganizowany był na nie spisanej ale powszechnie stosowanej zasadzie, że goście opłacają za siebie podróż a zapraszający zapewniają nocleg i organizują czas pobytu.

W naszym przypadku rodzina Linaert Birgit i Gunter odebrali nas z lotniska w Frankfurcie i ugościli nas u siebie w domu tak jak to jest u nas dobrym zwyczajem-za co serdecznie dziękujemy!

W sobotę zwiedzaliśmy miasteczko i okolice a wieczorem zostaliśmy zaproszeni na degustacje wina (Weinprobe), która też odbywa się co roku w klubie z Gernsheim. Kosztowaliśmy wina białe, czerwone, od wytrawnych do słodkich zarówno z bąbelkami jak i bez. Do wina członkowie klubów przygotowało różnego rodzaju samodzielnie zrobione smalce i snacki.

Późnym wieczorem wracając NA PIESZO do domu spotkaliśmy popijając inne trunki wielu mieszkańców z Gersheim między innymi Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej i pracowników UM Gernsheim, którzy bardzo serdecznie nas przywitali!

Wspólnie omawialiśmy możliwości wspólnego nurkowania zarówno u nas jak i w Niemczech, padła też propozycja spotkania się na wspólnym nurkowaniu w Egipcie.

Spotkaliśmy także żeglarza z Hochseekameratschaft z Gernsheim Petera Maier, który przekazał nam zdjęcia z pierwszej wizyty w Świeciu jak i propozycje na wspólne żeglowanie z YCM Columbus w przyszłym roku.

O tych i innych możliwościach wspólnych spotkań, będziemy rozmawiali na zebraniu płetwonurków, które odbędzie się już tę sobotę 04.12.2010 w siedzibie Colubusa na 10 Lutego.

powrót do strony głównej płetwonurków<<<

Zmieniony: czwartek, 06 stycznia 2011 17:42

Zebranie sekcji płetwonurków. PDF Drukuj Email
sobota, 06 listopada 2010 12:52

Dnia 26 lutego 2011 o 10:00 w biurze YCM Columbus przy ulicu 10 Lutego odbędzie się zebranie sekcji płetwonurków.

Wszystkich chętnych do współpracy, którzy chcieliby aktywnie włączyć się do wspólnego organizawnia jak udziału w wyprawach nurkowych prosimy o kontakt mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Uwaga: Nie musisz być płetwonurkiem, żeby dołączyć do nas!